TerraCarta staat paraat

De dienst die TerraCarta levert stopt niet na oplevering van het uiteindelijke resultaat aan de klant.

 

TerraCarta is een dienstverlenende organisatie. De dienst die zij voornamelijk verleent is het in kaart brengen van de ondergrond met een bijpassend advies gegeven door experts. Daarbij is aftersales een essentieel onderdeel na het leveren van die dienst. Service en nazorg geven na het opleveren van het eindresultaat is voor TerraCarta uitermate belangrijk. Het maakt haar dienst kwalitatief extra sterk en laat het specialisme van TerraCarta blijken.

 

Van het beantwoorden van een telefoontje tot het ter plaatse meekijken en beoordelen van het vraagstuk, TerraCarta is er voor de opdrachtgever. En ook daarin blijft zij ontwikkelen. TerraCarta gebruikt 3D-software waarmee gezamenlijk met de opdrachtgever in de grond gekeken kan worden, op basis van ingewonnen data uit het veld. Op deze manier is het voor de klant duidelijker hoe de ondergrond eruitziet en hoe ingewikkeld het beoordelen van deze data is.

 

Karel Meinen op bezoek bij Shell en Geolitix om samen naar 3D software te kijken.

Drie jaar geleden heeft TerraCarta tankstations in Californië in kaart gebracht, waarvan nu de werkzaamheden zijn gestart. Bij onduidelijkheden of voor aanvullend advies staat TerraCarta per direct paraat. Met behulp van onder andere Zoom en Teams meetings kan er over de hele wereld gezamenlijk in de grond gekeken worden. Of dichterbij, zoals de Grote Markt in Groningen, dan komt TerraCarta gewoon even langs!

 

Voorafgaand, tijdens en naderhand staat TerraCarta klaar voor de klant!

 

Dienst TerraCarta